Verplaatsen


Natuurlijk is het ook mogelijk om de wedstrijden volgend seizoen vanaf een andere plek of tribune te bekijken. Onderstaand lees je hoe je dat gemakkelijk en snel online kan regelen.

Gebruik om in te loggen het klantnummer op de achterkant van je seizoenkaart in combinatie met je wachtwoord. Als seizoenkaarthouder heb je standaard een account om in te loggen. Maak dus in geen geval een nieuw account aan.

Nadat je bent ingelogd dien je twee handelingen te verrichten. Allereerst kun je in het digitale stadion een nieuwe plek naar keuze uitzoeken. Vervolgens kun je direct afrekenen met iDeal. Je ontvangt dan binnen een uur een bevestiging via de mail.

Daarna verzoeken we je om opnieuw in te loggen. Je kunt dan aangeven dat je de huidige seizoenkaart niet wilt verlengen. Hiervan ontvang je overigens geen bevestiging in de mail.

Let op:Ook bij het verplaatsen van je seizoenkaart ontvang je een nieuwe pas. Je ontvangt spoedig een bericht over wanneer je de pas kunt afhalen.

Problemen met inloggen of verplaatsen? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (info@cambuur.nl)) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen je graag.



Copyright © 2018 Cambuur. Alle rechten voorbehouden.